Het bestuur van de CHAB
Het huidige bestuur van de CHAB is gekozen door de Verenigingsraad (VR) en legt verantwoording af aan de ledenvergadering. Het bestuur bestaat uit vijf personen, waaronder een voorzitter, penningmeester, secretaris en twee algemene bestuursleden. Zij zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken van de CHAB.
Ledenvergadering
Minstens tweemaal per jaar wordt er een ledenvergadering gehouden. In deze vergadering hebben alle leden van onze vereniging een stem. Deze vergaderingen vormen een cruciaal platform waarin de leden actief kunnen deelnemen aan de besluitvorming.
Tijdens deze bijeenkomsten worden niet alleen de voorstellen van de verenigingsraad en het bestuur van de huurdersvereniging voorgelegd ter goedkeuring, maar ook belangrijke kwesties en ontwikkelingen besproken die van invloed zijn op de huurders en de huurdersmarkt in het werkgebied van woningcorporatie Alwel Breda. De leden hebben de mogelijkheid om hun standpunten kenbaar te maken, vragen te stellen en suggesties te doen voor verbeteringen.
Onze adviseurs en vrijwilligers
Net zoals elke vereniging, kunnen we niet zonder adviseurs en vrijwilligers. Zij zijn ons brein en onze handen. De kennis en expertise van adviseurs bieden de huurdersvereniging waardevolle inzichten om complexe kwesties aan te pakken. Hierdoor zijn we beter uitgerust om effectief op te treden voor huurdersbelangen. Tegelijkertijd zijn vrijwilligers onmisbaar voor de CHAB. Door hun toewijding en inzet kunnen we verschillende werkzaamheden succesvol uitvoeren. Van administratieve taken tot het organiseren van evenementen en het uitvoeren van communicatietaken.
Momenteel zijn we actief op zoek naar vrijwilligers die bereid zijn zich in te zetten voor diverse taken binnen onze vereniging.